Hei
Vi kommer til å få en avstand på ca 42 cm mellom to plan og skal bygge en trapp (innendørs).
Siden trinnhøyden i en trapp bør være 17-18 cm, lurer jeg på hvordan vi skal lage trappen bra.
Det føles som om to trinn blir for høyt og at tre blir for lavt.
Finnes det noen annen løsning eller alternativ på trapper?
/Jenny
Vi kommer til å få en avstand på ca 42 cm mellom to plan og skal bygge en trapp (innendørs).
Siden trinnhøyden i en trapp bør være 17-18 cm, lurer jeg på hvordan vi skal lage trappen bra.
Det føles som om to trinn blir for høyt og at tre blir for lavt.
Finnes det noen annen løsning eller alternativ på trapper?
/Jenny
Finnes det plass hadde jeg valgt tre trappetrinn = 14 cm trinnhøyde.
Med den gamle formelen 2 x trinnhøyde + trinnbredde = 63 centimeter så ville trinnbredden være 35 cm.
Med den gamle formelen 2 x trinnhøyde + trinnbredde = 63 centimeter så ville trinnbredden være 35 cm.
Klikk her for å svare