Hei
Kanskje jeg har skrevet i feil avdeling men visste ikke hvor jeg skulle skrive det spørsmålet
Jeg vil kjøpe celleplast fra auksjon nettstedet og den er i Jönköping og tenkte om jeg vinner budet, de frakter ikke men man må hente selv.
Jeg vil transportere den fra Jönköping til Strängnäs og jeg vet ikke om det finnes slike transportfirmaer som kan hjelpe meg med.
Kjenner du til noe firma som gjør slike store frakter til privatpersoner?
Celleplast størrelse
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Kanskje jeg har skrevet i feil avdeling men visste ikke hvor jeg skulle skrive det spørsmålet
Jeg vil kjøpe celleplast fra auksjon nettstedet og den er i Jönköping og tenkte om jeg vinner budet, de frakter ikke men man må hente selv.
Jeg vil transportere den fra Jönköping til Strängnäs og jeg vet ikke om det finnes slike transportfirmaer som kan hjelpe meg med.
Kjenner du til noe firma som gjør slike store frakter til privatpersoner?
Celleplast størrelse
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Ring noen lastebilsentral eller transportbyrå i Jönköping...S salahunreal skrev:Hei
Kanskje jeg har skrevet i feil avdeling, men visste ikke hvor jeg skulle skrive det spørsmålet
Jeg vil kjøpe celleplast fra auksjon nettsiden og den er i Jönköping og tenkte hvis jeg vinner budet, de frakter ikke, men man må hente selv.
Jeg vil transportere den fra Jönköping til Strängnäs og jeg vet ikke om det finnes slike transportfirmaer som kan hjelpe meg med det.
Kjenner dere til noe firma som gjør sånne store frakt til privatpersoner?
Celleplast størrelse
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Takk for svaret.
Jeg har fått noen pristilbud med 6000 Kr men jeg hopper ikke over. Skal ikke spare mye.
Jeg har fått noen pristilbud med 6000 Kr men jeg hopper ikke over. Skal ikke spare mye.
Klikk her for å svare