La det være litt glipper. Vi satte på falske mursteiner på vår pipa og siden denne ble noe mindre og dessuten ujevn så var jeg litt tvilende om det ville bli bra med taklister. Men jeg satte bare den mot, og glippen er ganske stor, ingen ser dette i dag (ikke engang jeg).
Dette bildet viser hvordan det ble, selv om det ikke fokuserer på selve taklisten.
http://hus.jarkeborn.se/index.php?option=content&task=view&id=13&Itemid=30
OBS. Siden er under oppbygging!!
Dette bildet viser hvordan det ble, selv om det ikke fokuserer på selve taklisten.
http://hus.jarkeborn.se/index.php?option=content&task=view&id=13&Itemid=30
OBS. Siden er under oppbygging!!
Klikk her for å svare