4.075 lest ·
19 svar
4k lest
19 svar
Tips om enkel og så ugjennomsiktig espalier som mulig?
Kombinasjonen med tett og espalier synes jeg gir en høyere følelse av avgrensning enn bare espalier i samme høyde. Da har mitt barndomshjem ikke engang en tett espalier, og vi har ikke så høyt som 1,1 på den tette delen. Det er kanskje mest psykologisk, men å oppfatte tomten som privat vs allmenn er det jeg oppfatter som problemet nå.D Dylan skrev:
Enklest er å sette opp noen plater, biter av papp eller tilsvarende i riktig høyde og kikke på det fra begge sider.
Ja du har sikkert rett, se om jeg kan tegne opp noe og tenke hvordan det kan bliZ z_bumbi skrev:Kombinasjonen med tett og espalier synes jeg gir en høyere følelse av avgrensning enn bare espalier i samme høyde. Da har mitt barndomshjem ikke engang en tett espalier, og vi har ikke så høyt som 1,1 på den tette delen. Det er kanskje mest psykologisk, men å oppfatte tomten som privat vs. allmenn er det jeg oppfatter som problemet er nå. Det enkleste er å sette opp noen plater, biter av papp eller tilsvarende i riktig høyde og kikke på det fra begge sider.
Klikk her for å svare