Mannen syntes at bajonettsag var bra når vi rev badstupanel (oppsatt mot vegg) i kjelleren. Bare å sage av bitene et sted mellom bjelkene og deretter bende dem løs. Selv var jeg macho og kjørte helt og holdent med hammer og kubein, til jeg kom til dem som jeg ikke fikk løs og overlot til mannen 
Bare sjekk at det ikke går strøm der bak hvis du sager med maskin. Hvis det er isolert bak med glassull e.l., vil du kanskje også være litt forsiktig med bajonettsagen. Jeg vet ikke sikkert, men det føles som at den kunne sette seg fast, alternativt rive opp en masse glassulldam som er kjedelig å få overalt.
Rive er kult! Lykke til
Bare sjekk at det ikke går strøm der bak hvis du sager med maskin. Hvis det er isolert bak med glassull e.l., vil du kanskje også være litt forsiktig med bajonettsagen. Jeg vet ikke sikkert, men det føles som at den kunne sette seg fast, alternativt rive opp en masse glassulldam som er kjedelig å få overalt.
Rive er kult! Lykke til
Supert tips. Takk!mrsnhp skrev:
Mannen min syntes at tigersag var bra når vi rev badstupanelen (oppreist mot veggen) i kjelleren. Bare å sage av bitene et sted mellom lektene og deretter bende løs. Jeg var macho og brukte helt og holdent hammer og brekkjern, til jeg kom til dem som jeg ikke fikk løs, og overlot til mannen min
Sjekk bare at det ikke går strøm der bak om du sager med maskin. Hvis det er isolert bak med glassull e.l., vil du kanskje også være litt forsiktig med tigersagen. Jeg vet ikke sikkert, men det føles som om den kan sette seg fast, alternativt rive opp en masse glassulldam som er kjedelig å få overalt.
Rive er gøy! Lykke til![]()
Klikk her for å svare