Kan själv!
· Trelleborg
· 19 801 innlegg
Pusset i går om soklene på innsiden av garasjen fordi jeg slipte ned disse for å bli kvitt tjærerester før maling.
Hadde tenkt å male gulv og sokkel med epoksymaling i helgen, men innser nå at pusset kanskje trenger lengre tid til å herde.
Hvor lang tid ville et tynt lag puss av Pussbruk C trenge for å herde? Omtrent noen få millimeter, har mer sparklet med det.
Hadde tenkt å male gulv og sokkel med epoksymaling i helgen, men innser nå at pusset kanskje trenger lengre tid til å herde.
Hvor lang tid ville et tynt lag puss av Pussbruk C trenge for å herde? Omtrent noen få millimeter, har mer sparklet med det.
Det er vanskelig å si, det avhenger av hvem du spør og hvilken farge som brukes.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 801 innlegg
Jeg lurer på hva som skjer hvis pussen ikke har fått herde fullt.
Tanken er Nils Malmgrens Epoxi som jeg skal hente ut fra DHL i ettermiddag.
Tanken er Nils Malmgrens Epoxi som jeg skal hente ut fra DHL i ettermiddag.
Det som skjer er at det flasser og løsner. Er det innendørs så pleier det å være mer tilgivelig.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 801 innlegg
Nå er det i en oppvarmet garasje (~13 grader i dag) og på sokkelen, så belastningen bør være veldig lav i motsetning til gulvflatene.
Tanken blir også, gjør det noen forskjell å vente til i morgen med å male, eller skal jeg rett og slett utsette det til neste helg, eller trenger jeg å vente 2 måneder?
Tanken blir også, gjør det noen forskjell å vente til i morgen med å male, eller skal jeg rett og slett utsette det til neste helg, eller trenger jeg å vente 2 måneder?
Jeg pleier å ville vente et par måneder, men så tar det år i stedet..
Vent til i morgen, det er de første tre dagene som herding hovedsakelig skjer.
Vent til i morgen, det er de første tre dagene som herding hovedsakelig skjer.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 801 innlegg
Pusset ~kl22 i går, så det blir ikke engang en dag hvis jeg maler i kveld. Da venter jeg til lørdag eller sannsynligvis søndag med å begynne å male.
Hadde jeg kunnet, så hadde jeg gjerne ventet 2 måneder, men jeg ville gjerne male det samtidig som gulvet, og å ikke bruke garasjen på 2 måneder er ikke et alternativ akkurat nå =)
Takk for svarene til en rådvill! =)
Hadde jeg kunnet, så hadde jeg gjerne ventet 2 måneder, men jeg ville gjerne male det samtidig som gulvet, og å ikke bruke garasjen på 2 måneder er ikke et alternativ akkurat nå =)
Takk for svarene til en rådvill! =)
Det blir sikkert kjempebra!
Klikk her for å svare