Har bygget en innervegg men innså sent at det blir sprekker mellom veggen og taket som består av perlespont.
På bildet kan man se at det lyser igjennom.
Jeg kommer til å sette opp taklister, men de vil ikke dekke sporene i takpanelet.
Noen tips på hvordan man kan tette sprekkene?
Vurderer å bruke fugemasse pluss isolasjon, men det finnes kanskje bedre måter?