Hei!
Jeg har en dam i betong som tidligere hadde en form for bassengmatte som tetting. Men vi fjernet den for noen år siden.
Finnes det noe billigere alternativ til å tette betongen? Prøvd å fylle, men det lekker ut og ser ingen sprekker.
Jeg har flere liter med taktekking, tror det er bitumen. Kunne man male innsiden med det for å få den vanntett?
https://www.biltema.se/bygg/kemikalier/asfalt/takmassa-2000023370
Jeg har en dam i betong som tidligere hadde en form for bassengmatte som tetting. Men vi fjernet den for noen år siden.
Finnes det noe billigere alternativ til å tette betongen? Prøvd å fylle, men det lekker ut og ser ingen sprekker.
Jeg har flere liter med taktekking, tror det er bitumen. Kunne man male innsiden med det for å få den vanntett?
https://www.biltema.se/bygg/kemikalier/asfalt/takmassa-2000023370
https://www.biltema.se/fritid/tradgard/presenningar/presenning-180-gm2-2000040384E Ernfrid skrev:
Presenning er vel PVC?
Nå vet jeg ikke hvor du bor men denne går å handle på internett:
https://www.hornbach.se/shop/Dammdu...sHfbX9MXxAcNrZ1iBLcRkzKTBJnRSeQ4aArsYEALw_wcB
12 m2 for 299:-
https://www.hornbach.se/shop/Dammdu...sHfbX9MXxAcNrZ1iBLcRkzKTBJnRSeQ4aArsYEALw_wcB
12 m2 for 299:-
Klikk her for å svare