Hei!

Jeg har en dam i betong som tidligere hadde en form for bassengmatte som tetting. Men vi fjernet den for noen år siden.

Finnes det noe billigere alternativ til å tette betongen? Prøvd å fylle, men det lekker ut og ser ingen sprekker.

Jeg har flere liter med taktekking, tror det er bitumen. Kunne man male innsiden med det for å få den vanntett?

https://www.biltema.se/bygg/kemikalier/asfalt/takmassa-2000023370
 
Dammduk ?
Finnes i PVC fra ca 25 kr /kvm henholdsvis i Gummi for rundt regnet 3 ganger mer.
 
J Jan_G skrev:
Damdduk?
Finnes i PVC fra ca 25 kr /kvm henholdsvis i Gummi for omtrent 3 ganger mer.
Finner ikke noe så billig i nærheten når jeg søker på damduk.

Tenkte mest på at jeg hadde en bøtte takmasse hjemme.
 
J Jan_G skrev:
Nå vet jeg ikke hvor du bor men denne kan handles på internett:
[lenke]
12 m2 for 299:-
Jeg har byggmax, jula og biltema i nærheten, hadde tenkt å forsøke finne en billig løsning i dag.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.