Hei !

Hvilket produkt vil dere anbefale for tetting mellom betong og slange ? Betyl ?
 
  • Grå slange passerer gjennom et hull i betong med ujevn forsegling rundt åpningen.
Hva er det for slang? Hva er grunnen til at du vil tette? Innvegg eller yttervegg?
 
Thyro89 Thyro89 skrev:
Hva slags slange er det? Hva er grunnen til at du ønsker å tette? Innervägg eller yttervägg?
Det er en trykkluftslange som jeg har trukket gjennom gulvet/hvelvet fra et lager/kaldt område der kompressoren står og opp til "snekkerboden" i huset. Jeg vil ikke at dyr/insekter skal kunne komme seg inn i huset den veien.
 
Litt pussmørtel?
 
  • Liker
MrMinkhe
  • Laddar…
Staffans2000
Ta hva som helst som du har hjemme.
 
  • Liker
[SKPG]Zamora og 2 andre
  • Laddar…
Som forrige taler, går det nok bra med litt hva som helst, trykk inn litt isolasjon der det går og tette med noen masse
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.