A Allexandra #1 Medlem · 1 innlegg 19 jun 2022 kl 22:33 Allexandra Medlem 1 innlegg 19 jun 2022 kl 22:33 #1 Hei, Har fått tak i en del gammelt virke, tørt lagret og størrelser mellom 50*125-200 i dimensjon. Skulle trenge råd, tror dere det fungerer å legge som terrassebord? Sist redigert: 19 Jun 2022 #terrassebord
Hei, Har fått tak i en del gammelt virke, tørt lagret og størrelser mellom 50*125-200 i dimensjon. Skulle trenge råd, tror dere det fungerer å legge som terrassebord?
F fribygg #2 Medlem · Östergötland · 23 406 innlegg 19 jun 2022 kl 23:38 fribygg Medlem Östergötland 23.406 innlegg 19 jun 2022 kl 23:38 #2 Du bør nok behandle med tjære eller roslagsmahogny for økt levetid