Låner tråden. Jeg så fine bukker til benker i dag. De har litt slankere men mer avansert konstruksjon.
Hvordan tror dere de har gått frem for å lage disse? Har de hugget ut overliggeren for å få riktig vinkel på bena? Hvordan kan man gjøre for å få riktig vinkel hver gang?
Disse har jeg bygd av 45x70
Beina er skråskjært øverst og skrudd mot en u-skåret overligger.
Kryssfinerplaten tar opp vekten og gir stabilitet til beina.
Stablebare.