Hei!
Jeg skal sette ytterpanel (22x145) på et teglhus (massiv tegl, tykke vegger).
Tanken er å feste 45-regler og deretter skru liggende panel på dem.
Hva anbefaler dere at jeg bruker til innfesting og hvor tett bør disse innfestingene sitte på reglene? Holder det med 45x45-regler?
Mvh
/Carl-Magnus