Holder på å totalrenovere kjellerstuen på grunn av fuktskade.
I taket har byggarbeiderne slipt opp en liten flekk til betongen på grunn av fukt. Nå har alt tørket, og gjenopprettingen er i gang, men hvis jeg bare sparkler og maler, vil flekken der de har slipt få en annen overflate enn resten.
Noen som vet hvordan man kan få til samme type overflate i taket? Min første tanke var å slipe hele taket, men brukte giraffen, og det satt stenhardt. Ser ut som maling/sparkel som drypper.