Hvorfor har garasjen min ulik c-c mellom takstolene? De tre ytterste på hver side er med c-c 120cm. Øvrige mellom typ 40 til 60 cm. Finnes det noen spesiell idé med dette? Det finnes ingen spor etter løfteanordninger eller lignende som har sittet i taket inne i garasjen. Garasjen er fra begynnelsen av 90-tallet
Medlem
· Västra Götaland
· 332 innlegg
Vi har også litt forskjellige cc, men ikke en anelse hvorfor.
Hvordan mener du? Er det bare 40 cm mellom takstolene? Hvor mange sitter så tett?Hawkai skrev:Hvorfor har garasjen min ulike c-c mellom takstolene? De tre ytterste på hver side er med c-c 120cm. De øvrige mellom typ 40 til 60 cm. Finnes det noen spesiell idé med dette? Det finnes ingen spor etter løfteinnretninger eller lignende som har sittet i taket inne i garasjen. Garasjen er fra begynnelsen av 90-tallet
Æh, nå klarer jeg ikke enkelt og raskt laste opp noe bilde, men mellom takstol 1 og 2 og 2 og 3 er det c-c 120, mellom 3 og 4, 4 og 5, 5 og 6, 6 og 7 er det ulike avstander. Alt fra 40 til 60 cm c-c. Mellom 7 og 8 og 8 og 9 er det 120cm. Den eneste døren som finnes sitter mellom takstolene 7 og 8. En enkel garasjedør med bredde type 60-70cm. Det kanskje ikke finnes noe svar på spørsmålet?
De kanskje bestilte for mange takstoler rett og slett 
Moderator
· Stockholm
· 57 899 innlegg
Kanskje var en forberedelse for løfteanordning.
Klikk her for å svare