Hvorfor har garasjen min ulik c-c mellom takstolene? De tre ytterste på hver side er med c-c 120cm. Øvrige mellom typ 40 til 60 cm. Finnes det noen spesiell idé med dette? Det finnes ingen spor etter løfteanordninger eller lignende som har sittet i taket inne i garasjen. Garasjen er fra begynnelsen av 90-tallet

Legg ut et bilde eller tegning så er det lettere å se.

Vi har også litt forskjellige cc, men ikke en anelse hvorfor.

Er det frittstående eller er det tilknyttet huset, og er det i så fall tilknyttet huset der takstolene sitter tettere?

Hawkai skrev:
Hvorfor har garasjen min ulike c-c mellom takstolene? De tre ytterste på hver side er med c-c 120cm. De øvrige mellom typ 40 til 60 cm. Finnes det noen spesiell idé med dette? Det finnes ingen spor etter løfteinnretninger eller lignende som har sittet i taket inne i garasjen. Garasjen er fra begynnelsen av 90-tallet
Hvordan mener du? Er det bare 40 cm mellom takstolene? Hvor mange sitter så tett?

Æh, nå klarer jeg ikke enkelt og raskt laste opp noe bilde, men mellom takstol 1 og 2 og 2 og 3 er det c-c 120, mellom 3 og 4, 4 og 5, 5 og 6, 6 og 7 er det ulike avstander. Alt fra 40 til 60 cm c-c. Mellom 7 og 8 og 8 og 9 er det 120cm. Den eneste døren som finnes sitter mellom takstolene 7 og 8. En enkel garasjedør med bredde type 60-70cm. Det kanskje ikke finnes noe svar på spørsmålet? :-) De kanskje bestilte for mange takstoler rett og slett :-)

Kanskje var en forberedelse for løfteanordning.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.