Skal begynne bygging av 2 bilgarasje om en uke og har angst når det gjelder hvilken leddport jeg skal velge.

Det som er viktig er at det er motor til portene samt isolerte (det vil være 7-10 grader).

Noen som har noen forslag? Har sett på Hörmann Renomatic men de føles noe dyre.
 
Hörmann gjør veldig gode porter. God kvalitet og føles solide. Men jeg hadde nok lagt på noen tusenlapper og fått supramatic-motoren i stedet. Den åpner 22 cm/sek. Promatic åpner med 14 cm/sek.

Skal du åpne 250 cm tar det 17,8 sek med promatic. Supramatic gjør det på 11,3 sekunder.
Det kan høres latterlig ut, men skal du inn i garasjen litt raskt kan disse sekundene føles frustrerende. :)

Jeg har supramatic og jeg kan nesten synes at den føles treg noen ganger.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.