I ungdomsårene, 90-tallet, bygde vi mengder med ramper i diverse størrelser. Kjørte bmx og skate, kickbike fantes ikke. Man lærte seg utrolig mye om teknikk og konstruksjon ved å prøve og omprøve sine ideer. Vi støvsuget containere og lastebrygger for materiale som vi brukte til å bygge, vi brukte alt fra lastepaller til gamle sengebunner. Begrepet "Återbruk" fantes heller ikke… Vi bestilte tegninger fra USA, som kom i postkassen i tide til sommerferiens slutt For noen tider!
12 og 15 mm skal du ikke kjøre på, som allerede nevnt. De vil være bråkete stive. Tettere lektere eller dobbel 6,5 plywood gjør susen.
I ungdommens år, 90-tallet, bygget vi mengder med ramper i diverse størrelser. Kjørte bmx og skateboard, kickbike fantes ikke. Man lærte utrolig mye om teknikk og konstruksjon gjennom å prøve og omprøve sine ideer. Vi støvsuget containere og lastebrygger for materiale som vi brukte til å bygge, vi brukte alt fra lastepaller til gamle sengerammer. Begrepet "Gjenbruk" fantes heller ikke... Vi bestilte tegninger fra USA, som kom i postkassen akkurat til slutten av sommerferien Hvilke tider!
12 og 15 mm skal du ikke bruke, som allerede nevnt. De vil være kranglete stive. Tettere bjelker eller dobbelt 6,5 kryssfiner gjør susen.
Tror du 6 mm kryssfiner vil være for spinkel? Bør jeg bruke dobbelt lag?
Er det noen idé å behandle denne typen hopp med noe (maling for eksempel) for økt holdbarhet?
Om reglene er 45 mm og sitter cc 150 mm har jeg vanskelig for å se hvordan 6 mm ikke skal rekke... Det blir jo heller slik at reglene bærer alt og platen er til for å gjøre det slett ..
Om reglene er 45 mm og sitter cc 150 mm har jeg vanskelig for å se hvordan 6 mm ikke skal rekke... Det blir jo snarere sånn at reglene bærer alt og platen er til for å gjøre det slett ..
Med CC 150 og 45-regel, trenger man engang plywood? Er det ikke bare å minske til CC45? Sure, det går med litt mer regel, men blir nok billigere enn plywood...
Med CC 150 og 45-regel, trenger man engang plywood? Er det ikke bare å redusere til CC45? Sure, det går åt litt mer regel, men blir nok billigere enn plywood...
Små barn skal hoja på dem (og jeg selv selvfølgelig). Da er det Nice med litt komfort
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.