B Boeva #1 Medlem · 7 innlegg 26 aug 2024 kl 08:26 Boeva Medlem 7 innlegg 26 aug 2024 kl 08:26 #1 Hvordan kan jeg bytte ut en impregnert syll som garasjen hviler på rett på asfalt. Støpe en klakk i stedet? #stavelse
Hvordan kan jeg bytte ut en impregnert syll som garasjen hviler på rett på asfalt. Støpe en klakk i stedet?
Jonatan79 #2 Hobbysnekker · Nacka · 24 556 innlegg 26 aug 2024 kl 08:33 Jonatan79 Hobbysnekker Nacka 24.556 innlegg 26 aug 2024 kl 08:33 #2 Er du 100% sikker på at den er impregnert? Hvilket problem finnes i dag?
B Boeva #3 Medlem · 7 innlegg 26 aug 2024 kl 08:40 Boeva Medlem 7 innlegg 26 aug 2024 kl 08:40 #3 Jonatan79 skrev: Er du 100% sikker på at den er impregnert? Sist redigert: 26 Aug 2024
Jonatan79 #4 Hobbysnekker · Nacka · 24 556 innlegg 26 aug 2024 kl 08:48 Jonatan79 Hobbysnekker Nacka 24.556 innlegg 26 aug 2024 kl 08:48 #4 Da er det nok problemet med vannet du skal konsentrere deg om å løse. Om/at reglene er impregnert i en garasje spiller ingen rolle.
Da er det nok problemet med vannet du skal konsentrere deg om å løse. Om/at reglene er impregnert i en garasje spiller ingen rolle.
B Boeva #5 Medlem · 7 innlegg 26 aug 2024 kl 09:35 Boeva Medlem 7 innlegg 26 aug 2024 kl 09:35 #5 Jonatan79 skrev: Da er det nok problemet med vannet du skal konsentrere deg om å løse. Om/reglene er impregnert i en garasje spiller ingen rolle. Tiltak som kan gjøres er gjort. Men bor i et oversvømmelsesrammet område og vil ha en høyere og tettere beskyttelse mot inntrengning av vann.
Jonatan79 skrev: Da er det nok problemet med vannet du skal konsentrere deg om å løse. Om/reglene er impregnert i en garasje spiller ingen rolle. Tiltak som kan gjøres er gjort. Men bor i et oversvømmelsesrammet område og vil ha en høyere og tettere beskyttelse mot inntrengning av vann.
Jonatan79 #6 Hobbysnekker · Nacka · 24 556 innlegg 26 aug 2024 kl 11:55 Jonatan79 Hobbysnekker Nacka 24.556 innlegg 26 aug 2024 kl 11:55 #6 B Boeva skrev: Tiltak som kan gjøres er gjort. Men bor i et oversvømmelsesrammet område og vil ha en høyere og tettere beskyttelse mot inntrenging av vann. Ok. Da kanskje du skal støpe inn lektene så vannet ikke kommer til. Er det mye vann? Har du en sluk i garasjen?
B Boeva skrev: Tiltak som kan gjøres er gjort. Men bor i et oversvømmelsesrammet område og vil ha en høyere og tettere beskyttelse mot inntrenging av vann. Ok. Da kanskje du skal støpe inn lektene så vannet ikke kommer til. Er det mye vann? Har du en sluk i garasjen?