Hei, jeg holder på å sveise sammen understell av varmgalvaniserte firkantrør.

Sveisingen er jeg vant med, men jeg tenker veldig hardt på hvordan jeg kan beskytte det mot rust på best mulig måte for at det skal vare så lenge som mulig.

Ifølge boksene står det at kaldgalvanisering holder alt fra 12-24 måneder.

Sveisingen gjøres med MMA, hvordan beskytter jeg sveisefugen så godt som mulig uten å varmgavanisere det igjen?

Trenger virkelig hjelp med dette! Setter pris på svar...
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.