Merket at de siste ukene har det begynt å oppstå svart "støv" på vindusbrettene og langs vinduskarmene etter at jeg har luftet.

Har støvsuget gulvet og tørket av vindusbrettene 2-3 ganger bare denne uken, men "støvet" kommer tilbake?

Fikk nye vinduer installert for noen uker siden, men gjorde rent alt. Har aldri vært med om dette før. Noen som har samme problemet, og hva kan det være i så fall?

• Svart støvaktig materiale på en hvit vinduskarm nær et nyinstallert vindu, med en ledning like ved.
tompax
N Nialmu skrev:
Har merket at de siste ukene har det begynt å oppstå svart "støv" på vinduskarmene og langs vinduskarmer etter jeg har luftet.

Støvsugd gulvet og tørket av vinduskarmene 2-3 ganger bare denne uken, men "støvet" kommer tilbake?

Fikk nye vinduer installert for noen uker siden, men gjorde rent alt. Har aldri opplevd dette før. Noen som har samme problem og hva kan det være i så fall?
Du ser ut til å ha en kabel der, jeg gjetter at den går til et termometer?
Det kan hende at det blir en glippe, så det blåser inn litt sand osv., spesielt hvis du har hatt mye vind den siste tiden.
Ta bort kabelen, gjør rent vinduene, lukk, og se om problemet vedvarer.

Ellers burde det kunne være sand fra at byggefirmaet som installerte vinduene har hatt disse stående i sand, så sanden har kommet inn bak tetningslistene osv.

Sist redigert:
  • Liker
Alin Stoian og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.