Hei

Har nettopp startet med å rive det som på sikt skal bli det nye barnerommet, og der fant jeg en svartaktig papp som jeg ikke har sett før. Pappen ligger mellom masonitt med plastmatte på og et tregulv. På noen steder er den også trukket litt opp på veggen. Pappen ser ut til å være laminert med en tynn plast med noe svart i midten, den er like tykk som vanlig lumeppapp. Noen som vet hva slags papp dette er og om den inneholder noe farlig? Takk for svar!
Svartaktig papp på gulv med trålag, opp mot vegg; muligens laminerad plast med svart materiale. Masonit og gulvbelegg synlig øverst.

En nærbilde av en revet svartaktig papp med lag av plast, funnet mellom masonitt og tregulv. Pappen er oppdratt noe på veggen.

Sist redigert:
Ingen som har sett lignende papp?

Jeg har spurt det samme spørsmålet før, men jeg fikk ikke noe svar da... For så vidt var det ikke fordi jeg lurte på om den var farlig, men om den var diffusionstett. Jeg har samme papp bare i taket. I veggen er det en form for svart plast, ganske tykk og kjennes litt som en svart søppelsekk når man kjenner litt på den.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.