D Datagubben #1 Medlem · 184 innlegg 4 apr kl 09:42 Datagubben Medlem 184 innlegg 4 apr kl 09:42 #1 Hei, har satt opp svanehals taklister i går. Men blir usikker om jeg satte de riktig. Hva mener dere er korrekt måte å installere dem på? #taklist
Hei, har satt opp svanehals taklister i går. Men blir usikker om jeg satte de riktig. Hva mener dere er korrekt måte å installere dem på?
A Anonymiserad 405730 #2 Anonym 4 apr kl 09:51 Anonymiserad 405730 Anonym 4 apr kl 09:51 #2 D Datagubben skrev: Hei, har satt opp svanhals taklister i går. Men blir usikker om jeg satt de i riktig retning. Hva mener dere er korrekt måte å installere de på? [bilde][bilde] Det funker begge veier, men jeg har blitt lært ifølge det øverste bildet og har alltid montert listen etter det!
D Datagubben skrev: Hei, har satt opp svanhals taklister i går. Men blir usikker om jeg satt de i riktig retning. Hva mener dere er korrekt måte å installere de på? [bilde][bilde] Det funker begge veier, men jeg har blitt lært ifølge det øverste bildet og har alltid montert listen etter det!
Karl-Ove Qvarfordt #3 Medlem · 569 innlegg 4 apr kl 10:03 Karl-Ove Qvarfordt Medlem 569 innlegg 4 apr kl 10:03 #3 Ifølge det øverste bildet monterer jeg.