Hei forumet!
Jeg vurderer å bygge en mur rundt min parkering med murblokk fra Byggmax (typ 435×270×150 mm med låsklager). Har noen erfaring med dem? Har dere bilder av prosjektene deres? Trenger man å fylle hulrommene med noe materiale? Alle tips og triks blir satt pris på, spesielt når det gjelder murer som skal tåle litt trykk og holde det pent rundt en parkeringsplass.
Mvh!
Jeg vurderer å bygge en mur rundt min parkering med murblokk fra Byggmax (typ 435×270×150 mm med låsklager). Har noen erfaring med dem? Har dere bilder av prosjektene deres? Trenger man å fylle hulrommene med noe materiale? Alle tips og triks blir satt pris på, spesielt når det gjelder murer som skal tåle litt trykk og holde det pent rundt en parkeringsplass.
Mvh!
Du fyller hulrommene med makadam for eksempel men etter første rad legger du geonett.F fjompan skrev:Hei forumet!
Jeg vurderer å bygge en mur rundt min parkering med murblokk fra Byggmax (typ 435×270×150 mm med låsklakker). Har noen erfaring med dem? Har dere bilder av deres prosjekter? Trenger man å fylle hulrommene med noe materiale? Alle tips og triks settes pris på, spesielt når det gjelder murer som skal tåle litt trykk og holde pent rundt en parkeringsplass.
Mvh!
Klikk her for å svare