Hei,
Jeg bygger badstue og trenger råd om hvordan jeg skal feste inn konstruksjonen til badstuebenkene i veggen.
Veggens konstruksjon fra utsiden og inn i badstuen:
Murstein leca 70mm bistålsarmerad hver 3. rad
30 mm kingspan sauna satu isolasjonsplate
22mm spikrekker
15mm panel
Jeg vurderer nå hvordan jeg skal feste konstruksjonen til badstuebenkene.
Min tanke er å gjøre det som på bildet med en tverrbjelke i utskåret isolasjonsplate samt en bærelist utenpå panelet som de løstagbare benkene hviler på.
Spørsmål til forumet:
Tips om plugger for å feste inn? Hvor mange plugger? feste midt i eller i overkant?
Blir det et unødvendig moment om badstuebenkene hviler oppå bærelisten?