TheImprovisor
Jeg har kjøpt to brukte dørblad uten karm.
Dørbladene er 83 cm brede.
Hvor bred åpning bør jeg måle opp for at det skal passe bra inkludert karmen?
 
TheImprovisor UlrikaSpg skrev:
Jeg har kjøpt to brukte dørblader uten karm.
Dørbladene er 83 cm brede.
Hvor bred åpning bør jeg sette opp for at det skal passe bra inklusive karmen?
910 mm en ny standardkarm er ca 885-890 mm utvendig
 
  • Liker
TheImprovisor
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.