Hei!
Vi har støpt tre gulv nå i løpet av en uke og i dag er den første støpningen 8 dager gammel. Vi ønsker å støpe igjen rennene etter trekk-rørene med betong, hvordan primer jeg? Holder det med vann?
Videre har vi pigget bort sluk i garasjen og lagt en ny, når vi skal støpe den inn i det eksisterende gulvet, hvordan primer jeg da?
Mvh
/Christian
Vi har støpt tre gulv nå i løpet av en uke og i dag er den første støpningen 8 dager gammel. Vi ønsker å støpe igjen rennene etter trekk-rørene med betong, hvordan primer jeg? Holder det med vann?
Videre har vi pigget bort sluk i garasjen og lagt en ny, når vi skal støpe den inn i det eksisterende gulvet, hvordan primer jeg da?
Mvh
/Christian
MD 16 funker. Å tenke på da, om du ikke allerede vet det, er at når du primar og skal legge mørtel oppå, skal primeren være våt, i motsetning til lim, sparkel el.lign. hvor primeren skal ha tørket minst en time el. to
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 704 innlegg
Gikk det ikke å støpe igjen dem ved støping av det øvrige gulvet? Vanligvis napper man jo opp banene før betongen har begynt å herde og klikker i mørtel i rennene. Så drar man av det og vips! er gropen borte.DrKassler skrev:
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Støpe igjen hull i betonggulvet rundt rør
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Støpe igjen hull i kjelleren
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Gjuta igen källargolv, höjd på brunnar
Badrum -
Gjuta igen "rännor" i golvet där tidigare väggar har stått i källaren, men med vad?
Grund & Markarbeten -
Vilket bruk för att gjuta igen mina rännor?
Grund & Markarbeten