Å Åsa Sjödin #1 Medlem · 2 innlegg 16 jun 2021 kl 10:18 Åsa Sjödin Medlem 2 innlegg 16 jun 2021 kl 10:18 #1 Er det noen som vet om man kunne støpe inn denne trappen i stein, vil ha betongoverflaten samt heldekkende, ville vært smidig om man kunne beholde den gamle trappen under. #støping
Er det noen som vet om man kunne støpe inn denne trappen i stein, vil ha betongoverflaten samt heldekkende, ville vært smidig om man kunne beholde den gamle trappen under.
Düsseldorff #2 Bygningsvaktmester · Bromma · 3 116 innlegg 16 jun 2021 kl 10:38 Düsseldorff Bygningsvaktmester Bromma 3.116 innlegg 16 jun 2021 kl 10:38 #2 Men hvordan skal du gjøre med høyden mot døren? Den nye betongtrappen vil jo bli høyere. Du kan ikke ha betongtrinn som er 2 mm tykke, de holder ikke. Jeg er tvilende.
Men hvordan skal du gjøre med høyden mot døren? Den nye betongtrappen vil jo bli høyere. Du kan ikke ha betongtrinn som er 2 mm tykke, de holder ikke. Jeg er tvilende.
Å Åsa Sjödin #3 Medlem · 2 innlegg 16 jun 2021 kl 11:43 Åsa Sjödin Medlem 2 innlegg 16 jun 2021 kl 11:43 #3 Bergendorff skrev: Men hvordan skal du gjøre med høyde mot døra? Den nye betongtrappen blir jo høyere. Du kan ikke ha betongtrappetrinn som er 2 mm tykke, holder ikke. Jeg er i tvil. Ok det er rom for ca2 cm, er det for lite? Det høres lite ut.
Bergendorff skrev: Men hvordan skal du gjøre med høyde mot døra? Den nye betongtrappen blir jo høyere. Du kan ikke ha betongtrappetrinn som er 2 mm tykke, holder ikke. Jeg er i tvil. Ok det er rom for ca2 cm, er det for lite? Det høres lite ut.