Noen som har bra tips på hvordan man skal feste en 70mm trykkimpregnert stolpe på en betongplate? Har lett etter "stolpesko" og nærmeste jeg kunne finne var jabo öckerö som så fin ut men den hadde jo ikke innermålet 70mm.... Skal sette et glasstak på uteplassen og vil gjerne ha trestolper. Alternativet er jo noen andre stolper men glasset er kjøpt for 70mm stolper så noen passende løsning må fikses. Det er bare 7 stolper så en litt komplisert løsning er vel ok. Vurderte å kjøpe disse skoene og frese av enden så den passer i stolpeskoen. Men det svekker jo stolpen så jeg vet ikke om det er en så bra idé.

https://www.bygghemma.se/hus-och-by...U_BxJJfB0OLvxkfb4dcpmYClUqJCJxBRoC43cQAvD_BwE
 
Hva er innermålet på festet.du lenker til.
 
J jonaserik skrev:
Hva er innermålet på festet du lenker til.
Det er typ 60mm
 
Ingen problem med styrken om du freser ned dine 70 til 60, 5 mm på hver side. De skal vel stå med støtte ovenfra, for å ikke falle til sidene. Styrken ligger i trykket ovenfra og den er stor den.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.