Jeg tenkte å bygge en benk i vaskerommet der jeg skal samle vaskemaskin og tørketrommel ved siden av hverandre med en benkeplate på toppen. Jeg har sett flere løsninger på dette og det ser jo riktig bra ut, men jeg lurer på hvor stødig vaskemaskinen står i et slikt skap, de har jo en tendens til å bevege seg litt på gulvet når den sentrifugerer? Jeg så for meg noe i stil med dette bildet:
Vi har en vaskemaskin fra 2005-2006 men den har en tendens til å vandre litt på gulvet noen ganger. Kan man bygge en sarg langs gulvet så den ikke kan bevege seg utover, eller er det da risiko for at den rister i stykker?
Du vil nok ikke skru i gulvet. Kanskje bytte til bedre gummiføtter til vaskemaskinen? Finnes noen man kan legge under som små skåler. I verste fall må du bytte maskin. De skal normalt ikke hoppe rundt.
Du vil nok ikke skru i gulvet. Kanskje bytte til bedre gummiføtter til vaskemaskinen? Finnes noen man kan legge under som små skåler. I verste fall må du bytte maskin. De skal normalt ikke hoppe rundt.
Tror jeg kjøpte mine på clas eller muligens k-rauta