Hei,

Jeg har en trapp der jeg gjerne vil ha noe mellom trinnene men vil ikke lukke igjen med opptrinn. Kan noen hjelpe meg med hvordan man får tak i den delen på bildet som peker på? forslag til hvordan man bygger det selv, hvilke verktøy man trenger for eksempel?
Takk på forhånd!

• Trebaserte trapper med åpne trinn, metallstenger mellom trinn. Rød pil peker mot metallstang som brukes som rekkverk eller støtte.
Den der trappen er ikke barnesikker får ikke være mer enn 10 cm mellom trinnene Trapp med hvite trinn, stor avstand mellom dem. Veggen har svart mønstret tapet.

Bo arnold Bo arnold skrev:
Den trappen er ikke barnesikker, det får ikke være mer enn 10 cm mellom trinnene [bilde]

Sånn ser trappen min ut, det er lett å sette en list under trinnene så det blir 10 cm mellom

Bo arnold Bo arnold skrev:
Den der trappen er ikke barnesikker, det skal ikke være mer enn 10 cm mellom trinnene [bilde]
Takk for informasjonen, selv om det ikke var det spørsmålet mitt handlet om. Jeg er klar over kravet, trappen på bildet er ikke min trapp, men et bilde fra nettet. I min trapp er det 8 cm mellom trinnene, men den er åpen, og jeg vil ha stålstavtjofräset mellom trinnene i stedet for et vanlig opptrinn. Vet du hvor man kan få tak i det?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.