16.112 lest ·
8 svar
16k lest
8 svar
Stanley regelsøker - hvordan få den til å fungere??
Har kjøpt en Stanley S100 regelsøker som ifølge opplysningene skal finne både spikerslag og strøm bak gips og trepaneler. Ifølge selgeren er den lett som en plett å bruke - problemet er at jeg ikke får greia til å funke. Noen som kan gi beskjed om hvordan jeg skal gå fram??
Claes W
Claes W
Bruker sjelden fungere bra selv om man vet hvordan man gjør det. Se videoen og se om du gjør det riktig. http://www.youtube.com/watch?v=jSaa2LlUIpY
Hei og i videoen er det akkurat så lett å finne stenderen som selgeren sa. Min stendersøker lyser/piper hele tiden og indikerer på ingen måte at den finner en stender. Den medfølgende bruksanvisningen er for meg fullstendig ubegripelig...
Vegggen jeg undersøker er gipsplater på stendere så jeg vet at det finnes stendere
Vegggen jeg undersøker er gipsplater på stendere så jeg vet at det finnes stendere
Lånte hjem en sånn når jeg skulle hullsage et hull for ventilasjon i stua.. Begynte inne, kjørte hullsagen rett i en regel, etter et par bannord gikk jeg ut og testet på utsiden, samme vis der.. Rett i en annen regel..
Så nå har jeg et fint 100mm hull i veggen både ute og inne..
Satte inn vindusventiler i stedet
Så nå har jeg et fint 100mm hull i veggen både ute og inne..
Satte inn vindusventiler i stedet
Har vært stolt eier av en verdiløs regelsøker i ganske nøyaktig 24 timer. Dro tilbake med den i dag og fikk pengene tilbake.
I går kveld tok jeg frem en sterk magnet og løste problemet raskt og smertefritt. Reglene funnet, så nå er det på tide å avslutte tråden og begynne å jobbe igjen.
Claes
I går kveld tok jeg frem en sterk magnet og løste problemet raskt og smertefritt. Reglene funnet, så nå er det på tide å avslutte tråden og begynne å jobbe igjen.
Claes
Klikk her for å svare