Jeg har litt over 120kvm klinker 30x60cm 12mm tykke som står oppstilt i garasjen, men nå står de på kant og to pakker oppå hverandre. Hvis jeg skulle stable dem på vanlig høyde i stedet, hvor mange pakker tør man legge oppå hverandre?
En pakke med 6 plater veier 40 kg... Sjukt tunge...
En pakke med 6 plater veier 40 kg... Sjukt tunge...
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 229 innlegg
Det pleier å være symboler på pakken hvordan de kan stables. Tvilsomt om det kan legges en eneste pakke på en annen hvis du mener liggende oppå hverandre. Sett dem på høykant og spenn sammen med et spennbånd per lag.anders07 skrev:
1200kg på en vanlig helpall (EUR)
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 229 innlegg
Det der med spennbånd var jo ganske smart... Jeg hadde vurdert en eller annen form for stativ...
Da de ble levert, kom de i "trekasser" der det sto to pakker oppå hverandre på høykant. Husker ikke hvor mange pakker det var per pall, men det var tre paller i alle fall...
Nå har de stått plassert langs veggene i garasjen i tre år, og jeg begynner å bli lei av dem... Nå håper jeg at jeg skal klare å legge dem i år, men, men...
Da de ble levert, kom de i "trekasser" der det sto to pakker oppå hverandre på høykant. Husker ikke hvor mange pakker det var per pall, men det var tre paller i alle fall...
Nå har de stått plassert langs veggene i garasjen i tre år, og jeg begynner å bli lei av dem... Nå håper jeg at jeg skal klare å legge dem i år, men, men...
Klikk her for å svare