Hei,
Har satt opp en dippsstang på veggen.
Dippsstangen er montert på en tykk planke og er i sin tur montert på veggen og festet i 3 stendere.
Sitter oppe med totalt 9 skruer (3 i hver stender) og når jeg strammet den øverste skruen i midtstenderen, gjorde jeg det for hardt, det smalt til inne i stenderen og skruen fester ikke lenger.
Takknemlig for tips om hva som kan gjøres..
Veggen vil bli utsatt for høy belastning når man skal trene der.
Har satt opp en dippsstang på veggen.
Dippsstangen er montert på en tykk planke og er i sin tur montert på veggen og festet i 3 stendere.
Sitter oppe med totalt 9 skruer (3 i hver stender) og når jeg strammet den øverste skruen i midtstenderen, gjorde jeg det for hardt, det smalt til inne i stenderen og skruen fester ikke lenger.
Takknemlig for tips om hva som kan gjøres..
Veggen vil bli utsatt for høy belastning når man skal trene der.
Det er ikke sånn at skruen gikk av?TedG skrev:
Hei,
Har satt opp en dippsstang på veggen.
Dippstangen er montert på en tykk planke og er i sin tur montert på veggen og festet i 3 stendere.
Sitter oppe med totalt 9 skruer (3 i hver stender) og når jeg skrudde til øverste skruen i midtstenderen, gjorde jeg det for hardt, det smalt det til inne i stenderen og skruen fester ikke lenger.
Takknemlig for tips hva som kan gjøres..
Veggen vil bli utsatt for høy belastning når man skal trene der.
Klikk her for å svare


