Jeg har et teglhus med gavlspisser i tre (låspanel). Treet er beiset et antall ganger og det har nok gått for lenge mellom gangene da treet er ganske tørt, men ingen råte eller så, treet er hardt og fint men tørken har gjort at enkelte (ganske mange) av bordene har krympet litt ut.

Jeg orker virkelig ikke spikre opp ny fasade da jeg har en stor veranda som da må demonteres :-X, spørsmålet er om man kan gå over fasaden med hammeren og rette opp så godt det går og deretter legge f.eks. byggfug eller lignende i sprekkene og deretter beise 2 omganger?

Hva tror dere?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.