Jeg søker febrilsk etter råd om utbedring av min grunnmur.

Hytta er bygget i 1957
Torpagrunn men alt er igjenmurt så det er ikke mulig å komme til innsiden av grunnen på noen måte.
Muren synker inn under huset mer og mer for hvert år.
Hvordan kan vi utbedre dette på en smidigst mulig måte?

Huset er midt i ingensteds så finnes noen fagmann kan ikke leies inn, jeg må fikse dette selv.

Har du noen forslag til hvordan jeg kunne gå frem for å utbedre dette rimelig smidig?
 
  • Grunnmur til stuebygning fra 1957, torpargrunn med synlig skade og sprekker. Rød overdel av huset med skygger på mur. Stein og løv på bakken.
  • Rød stuevegg med steinlagt grunn, sprukket mur og grønt gress ved siden av, sett fra lav vinkel under solfylt dag.
  • Grunnmuren til en gammel stue fra 1957 viser alvorlige sprekker og synkende fundament ved hjørnet, omgitt av grus.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.