Jeg søker febrilsk etter råd om utbedring av min grunnmur.
Hytta er bygget i 1957
Torpagrunn men alt er igjenmurt så det er ikke mulig å komme til innsiden av grunnen på noen måte.
Muren synker inn under huset mer og mer for hvert år.
Hvordan kan vi utbedre dette på en smidigst mulig måte?
Huset er midt i ingensteds så finnes noen fagmann kan ikke leies inn, jeg må fikse dette selv.
Har du noen forslag til hvordan jeg kunne gå frem for å utbedre dette rimelig smidig?