Håper noen kan hjelpe oss.
Vi ønsker å ha spotter på ganske mange steder i huset vårt, og hvis husfirmaet skal hjelpe oss med det, skal de ha 800:- stykket. Blir altfor dyrt for oss
I andre etasje vet vi hvordan vi skal gjøre det, men hvordan gjør man det i etasjen under hvis man ikke vil senke taket.
Det burde jo gå, men vi vet ikke hvordan.
Alle tips mottas ;D
Vi ønsker å ha spotter på ganske mange steder i huset vårt, og hvis husfirmaet skal hjelpe oss med det, skal de ha 800:- stykket. Blir altfor dyrt for oss
I andre etasje vet vi hvordan vi skal gjøre det, men hvordan gjør man det i etasjen under hvis man ikke vil senke taket.
Det burde jo gå, men vi vet ikke hvordan.
Alle tips mottas ;D
Klikk her for å svare