Håper noen kan hjelpe oss.

Vi ønsker å ha spotter på ganske mange steder i huset vårt, og hvis husfirmaet skal hjelpe oss med det, skal de ha 800:- stykket. Blir altfor dyrt for oss :(

I andre etasje vet vi hvordan vi skal gjøre det, men hvordan gjør man det i etasjen under hvis man ikke vil senke taket.
Det burde jo gå, men vi vet ikke hvordan.

Alle tips mottas ;D
 
Takk så mye men problemet er at husfirmaet har satt opp gips i hele taket, må jeg ta ned gipsen og begynne på nytt? Går det ikke an å løse på en annen måte?
 
kan du ikke komme til ovenfra? Er overetasjen innredet. Vi satte inn spots i underetasjen ved å bryte opp gulvet i overetasjen før vi innredet den.
 
Det ville kanskje fungere. :)
De forlater huset så vi skal tapetsere, legge gulv og sette inn kjøkkenet.
Var det vanskelig å ta opp gulvet igjen for å sette spottene?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.