I hylsene sitter nok resten av det bistål som har gått gjennom støpeformen. Stangenes oppgave var å holde sammen formen ved selve støpingen. Jeg har bare sett glatte bistål, men kanskje fantes det en gjenget variant med tanke på hylsens utforming.O Oskaris skrev:
Jeg kikket på bildene igjen og ble ytterst tvilende til mitt antagelse. Jeg blir ikke helt klok på selve veggkonstruksjonen.S Spikrätaren skrev:
det hadde vært gøy om noen vet...
??? Fjær. Kan det være at ytterveggbekledning skal kunne bevege seg da. Hvordan var det festet fra starten av ditt jobb. Hva består veggen av som fjærene er festet i, eller er det noen konsoll som den sitter fast i, og konsollen i sin tur festet i veggen. Du får skjære ut en bit på 150X150 mm og løfte ut, bare sette det tilbake så.
De ser ut til å være støpt inn i betongen, hadde tenkt å kutte dem av for deretter å pusse eller lage stenderverk på veggen, men nå ble jeg usikker hvis de holder noe på andre siden som for så vidt er under bakken så ingenting burde rase😅J jonaserik skrev:??? Fjær. Kan det være så at ytre veggbekledning skal kunne bevege seg da. Hvordan var det festet fra starten av jobben din. Hva består veggen av som fjærene er festet i, eller er det noen brakett som den sitter fast i, og braketten er igjen festet i veggen. Du får skjære ut en bit på 150X150 mm og løfte ut, bare
Fra begynnelsen var det en bekledning av masonit tror jeg samt loddrette lekter som satt fast i de halvt innstøpte vannrette lekteneO Oskaris skrev:
Klikk her for å svare