Jeg holder på å bygge ut huset mitt og skal reise veggene i uken, men vi diskuterer hva jeg skal ha i innerveggene under gipsen.

Er man dum om man setter sponplater bare fordi de er mye billigere.
 
Det blir sikkert bra med sponplater.. Men det er klart, skal du henge opp litt tyngre ting så drar jo grove skruer bedre i OSB - og aller best i kryssfiner...
 
Denne diskusjonen synes jeg vi har hatt før... Spon er bra, OSB bedre og kryssfiner er best. De koster nøyaktig i den rekkefølgen også. Jeg synes OSB føles som et godt kompromiss.
 
  • Liker
Stromdahls
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.