Det blir sikkert bra med sponplater.. Men det er klart, skal du henge opp litt tyngre ting så drar jo grove skruer bedre i OSB - og aller best i kryssfiner...
Denne diskusjonen synes jeg vi har hatt før... Spon er bra, OSB bedre og kryssfiner er best. De koster nøyaktig i den rekkefølgen også. Jeg synes OSB føles som et godt kompromiss.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.