Hei!
Har en spiraltrapp i stål med trinn dekket med heldekkende teppe og håndløper av plastovertrukket flatstål som jeg gjerne vil friske opp. Plastikken er sprukket og har mistet fargen etter 35 år.
Jeg så på nettsiden til Herrljunga ledstångsfabrik og innså at en spiralvridd overligger i tre å legge oppå flatstålet koster 1200kr/m+moms... Det blir nok 15000kr for min håndløper og rekkverks-overligger, og da har jeg ikke gjort noe med trinnene
Er det noen som har tips om noe annet man kan gjøre med håndløperen? Selve flatstålet er ikke så vakkert siden det var ment til å dekkes med plastoverdrag.
Tips om noen billigere håndløper-snekker?
Nytt plastoverdrag......?