Hei..Begynt å tømme boden etter flere års utsettelse...Bruker støvsuger mm. Jeg sorterer det som skal kastes, gis bort, selges og lagres, og har tilgang til midlertidige sorteringsboder..Tenkte å behandle boden med noe middel, typ spraye på noe som gjør det ubehagelig for typ edderkopper å bosette seg i boden i fremtiden..???
GULVET er grovt støvete grus som jeg vil binde på en eller annen måte. Mvh Stefan
 
Flytsparkel?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.