Skal lekte ut ytterligere på en del av huset for å forbedre luftingen bak panelet, men finner ingen ordentlig spikerlekter. Regelene som sitter nå er 45x45 så jeg tenker at jeg ikke vil ha tykkere enn 45 og jeg vil ikke at lektene bygger mer enn nødvendig, så jeg tenker at 22x45 ville være en ypperlig størrelse å bruke som spikerlekter.

Fungerer det å bruke dette som spikerlekter som jeg lekter på eksisterende 45x45 som allerede sitter som lekter?
https://www.byggmax.se/22x45-ytterpanel-p08021045#1225=88493

Byggmax ser ikke ut til å ha noen spikerlekter.. Kanskje heter det noe annet der+

4 40talshuset skrev:
Skal feste ut ytterligere på en del av huset for å forbedre luftingen bak panelet, men finner ingen ordentlig spiklekter. Regelene som sitter nå er 45x45 så jeg tenker at jeg ikke vil ha tykkere enn 45 og jeg vil ikke at lekterne bygger mer enn nødvendig, så jeg tenker at 22x45 ville vært et ypperlig mål å bruke som spiklekter.

Funker det å bruke dette som spiklekter som jeg fester på eksisterende 45x45:surprised:r som allerede sitter som lekter?
[lenke]

Byggmax ser ut til ikke å ha noen spiklekter.. Kanskje heter det annerledes der+
28x70, eller 28x60 brukes vanligvis.
Kalles ofte for glespanel, finnes endespontet så man lett kan skjøte.

• Liker
eddiw
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.