Hei hopp,

Hva anbefaler dere for overflate i en "grov" kjeller? Har vurdert epoksyspatel (selvutjevnende) kan det være noe?

Ellers da? Når gulvet er grovstøpt hva sparkler man opp gulvet med for å få en jevn og "fin" overflate?

Har kikka litt på Optiroc's "sparkel-data-blad" og der bruker man en tykkere pastalignende masse for å bygge fall og jevne mindre overflater med samt en tynnere "grøt" for større overflater. (4200 og 317).

JoGi
 
kjørte med flytsparkel hjemme her for å jevne ut... iom at det var kjellergulv så sneaket jeg og brukte ikke fiberarmert, men den billigste varianten (ikke optiroc men noe annet sneak-merke) (betongplate beveger seg jo uansett minimalt)...

kjørt med optiroc fiberarmert i overetasjen når jeg har kjørt på tregulv (primer og armering før) så jeg kunne legge fliser i gang og kjøkkengulv...
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.