Hei hopp,
Hva anbefaler dere for overflate i en "grov" kjeller? Har vurdert epoksyspatel (selvutjevnende) kan det være noe?
Ellers da? Når gulvet er grovstøpt hva sparkler man opp gulvet med for å få en jevn og "fin" overflate?
Har kikka litt på Optiroc's "sparkel-data-blad" og der bruker man en tykkere pastalignende masse for å bygge fall og jevne mindre overflater med samt en tynnere "grøt" for større overflater. (4200 og 317).
JoGi