Kjøpte gipsbruk, men skulle hatt gipssparkel for å sparkle mitt nygipsete tak og vegger! Det står at bruket kan brukes til å pusse i skikt 5-50mm. Hva tror dere, kan jeg bruke dette bruket for å sparkle inn papirstrimlene i skjøtene? Det blir jo ikke så tykke skikt som 5mm! Bruket virker veldig fin i sine bestanddeler og jeg har sett grovere gipsbruk.. :S
Kanskje ikke svar på ditt spørsmål men neste gang ta dette. http://alcro.resolutmrm.com/3B2_ROO...edia/Produktfaktablad/PDF/Prod_08_0112_16.pdf
Jeg hadde ikke gjort det. Det er, selv om det går fint å få en rimelig jevn overflate med, for grovt til å sparkle gipskjøter med.
Ja, det ser ut til å stemme etter å ha kjent litt på det..
Jeg vurderer kanskje å sparkle inn remsen med gipsbruket og deretter bruke en fin sandsparkel som sluttfinish, hvorfor ikke gjøre det litt komplisert når man kan
Jeg har fått for meg at det ville blitt litt sterkere med gipsbruket/sparkelen, men det er kanskje ingen forskjell?!
Jeg vurderer kanskje å sparkle inn remsen med gipsbruket og deretter bruke en fin sandsparkel som sluttfinish, hvorfor ikke gjøre det litt komplisert når man kan
Jeg har fått for meg at det ville blitt litt sterkere med gipsbruket/sparkelen, men det er kanskje ingen forskjell?!
Det er nok marginalt, kjør med sparkel og remse du så skal du se at det blir bra.Noppe skrev:Ja, det verkar stemme etter å ha kjent litt på det..
Jeg kanskje prøver å sparkle inn remsen med gipsbruket og så kjører et fint sandspartel som sluttfinish, hvorfor ikke komplisere det hvis man kan
Jeg har fått for meg at det skulle bli litt sterkere med gipsbruket/spartel, men det kanskje ikke er noen forskjell?!
Klikk her for å svare