Driver med å renovere vår spisestue. Huset er fra 1923 og veggene består av siv og puss, såkalte kloasongvegger om jeg har forstått riktig. Vi skal enten male eller tapetsere og lurer nå på om man kan bruke vanlig sparkel til å bredsparkle med eller blir huset for tett da? Og om vi velger å male, må malingen da kunne puste?