Mitt problem er at sverdet begynner å presses oppover etter cirka tre desimeter med saging. Benken er rett og i vater. Kjedene er nye og av riktig type. Stokkene er forholdsvis kvistfrie og passe grove.
Finnes det noen som har opplevd lignende og klart å løse dette, og kan fortelle om det, så skal Stefan være glad i lang, lang tid.
Finnes det noen som har opplevd lignende og klart å løse dette, og kan fortelle om det, så skal Stefan være glad i lang, lang tid.
Medlem
· Stockholm
· 4 631 innlegg
Hei
Er de feilstavet?
Er det slik at du har kjørt i en spiker, kvist etc som har gjort skjærene sløve på den ene siden?
Er de feilstavet?
Er det slik at du har kjørt i en spiker, kvist etc som har gjort skjærene sløve på den ene siden?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 innlegg
Er sverdet "horisontalt"?
Protte
Protte
Medlem
· Stockholm
· 4 631 innlegg
Hei
Da føles det som sverdet vinkel ikke er parallell med banen.
Smuss i innfesting eller noe som skaper vinkelslip.
Da føles det som sverdet vinkel ikke er parallell med banen.
Smuss i innfesting eller noe som skaper vinkelslip.
Klikk her for å svare