Mitt problem er at sverdet begynner å presses oppover etter cirka tre desimeter med saging. Benken er rett og i vater. Kjedene er nye og av riktig type. Stokkene er forholdsvis kvistfrie og passe grove.
Finnes det noen som har opplevd lignende og klart å løse dette, og kan fortelle om det, så skal Stefan være glad i lang, lang tid.
 
Hei
Er de feilstavet?
Er det slik at du har kjørt i en spiker, kvist etc som har gjort skjærene sløve på den ene siden?
 
Sager du langt? Jeg pleier å snu etter hvert kutt da lengre stokker henger seg til en banan.

Skjevt slitasje på sverdet?
 
Er sverdet "horisontalt"?
Protte
 
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Hei
Er de feilstavet?
Er det slik at du har kjørt i noen spiker, kvist etc som har gjort skjærene sløve på den ene siden?
Nei. Det er fabrikknye kjeder og forskjellige stokker
 
Hei
Da føles det som sverdet vinkel ikke er parallell med banen.
Smuss i innfesting eller noe som skaper vinkelslip.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.