Så var vi ganske nær slutten på vårt løsvirkesbygg. (Foruten garasjen som jeg enn så lenge fortrenger).
Det vi har igjen er å male dører og sette opp sokler og foring. Etter en kort titt på Bygg-Ole fikk vi store skjelven. 50 spenn per løpemeter eikesokkel! Etter litt fundering lurer jeg på om det ikke funker å sette opp enkle planhøvlede eikelister som sokler? Jeg hadde tenkt å høvle til det ene hjørnet så man i alle fall ikke skjærer seg på det.

Kan man også bruke det som dørforing?
Til slutt: Har noen et tips om hvor de selger planhøvlede eikelister billig?
mvh
David