2.298 lest ·
7 svar
2k lest
7 svar
søker diskret inspeksjonsluke. "max" 30x98 cm
Søker en liten inspeksjonsluke som ser bra ut og er lett å montere.
Kommer dog til å være mot gangen så det ville jo vært veldig bra om den er hvit og diskret.
Trenger litt tips om hvor jeg kan finne dette. Så ingen i butikkene jeg besøkte i dag.
Kommer dog til å være mot gangen så det ville jo vært veldig bra om den er hvit og diskret.
Trenger litt tips om hvor jeg kan finne dette. Så ingen i butikkene jeg besøkte i dag.
Sist redigert:
Nå skal jeg ikke være sånn men ville det ikke vært bedre å bygge boksen på en brannsikker måte så du slipper å bekymre deg. Det er jo ganske kjedelig om "behov" oppstår når du ikke er i nærheten eller om du ikke merker det...Yrrol skrev:
Da får jeg avstå belysning helt isf.
All teknikk kan gå feil. Hvordan man enn bygger.
Kommer sette brandsensor også i boksen, koblet til sentral.
Lurer på om biltemas er noe å ha. Noen som har kjent på disse?
http://www.biltema.se/sv/Bygg/VVS/Verktyg-och-tillbehor/Inspektionslucka-870730/
All teknikk kan gå feil. Hvordan man enn bygger.
Kommer sette brandsensor også i boksen, koblet til sentral.
Lurer på om biltemas er noe å ha. Noen som har kjent på disse?
http://www.biltema.se/sv/Bygg/VVS/Verktyg-och-tillbehor/Inspektionslucka-870730/
Sist redigert:
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Nå begynner du å bli uforståelig Yrrol!Yrrol skrev:
Det finnes mange lysarmaturer som er til 99,99% brannsikre.
Men nettopp det å bygge inn en svært het lyskilde i et trangt og uventilert rom er det ikke,
med eller uten brannsensorer.
En slik her f.eks., trenger du nok ikke å ta angstfordempende for å ha i gangen.
Det går trolig ikke en gang an å brenne fingrene på den.

http://www.eldirekt.se/belysning-lampor/inomhus/taklampor/taklampa-global
Hvorfor ikke gå den enkle veien noen ganger
Haha, jeg spør om inspeksjonsluke til en spotlightkasse på badet og får tips om en lampe til gangen. 
Jeg gjorde feilen å blande inn noen vurderinger relatert til mitt produktsøk, men nå når skaden er skjedd er hele historien at det er på badet i en sensitiv sone. Jeg må ha en lukket/tett kasse. Med inspeksjonsluke gjennom veggen i tilfelle jeg skal lykkes med å bytte driver til LED-belysningen, dra ut ledningen eller bare sjekke tilstanden, eller slokke brann selv om det er 0,01% risiko for at det vil skje.
Så, har dere noen favorittmodeller på inspeksjonsluker som gjerne kan være av pushmodell?
Jeg gjorde feilen å blande inn noen vurderinger relatert til mitt produktsøk, men nå når skaden er skjedd er hele historien at det er på badet i en sensitiv sone. Jeg må ha en lukket/tett kasse. Med inspeksjonsluke gjennom veggen i tilfelle jeg skal lykkes med å bytte driver til LED-belysningen, dra ut ledningen eller bare sjekke tilstanden, eller slokke brann selv om det er 0,01% risiko for at det vil skje.
Så, har dere noen favorittmodeller på inspeksjonsluker som gjerne kan være av pushmodell?
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Klikk her for å svare