Jeg har litt bekymringer med å finne ut hvordan man skal gjøre med salingen av garasjeporten?
Har regla for porten som skal være 3000mm, reglene sitter med 3044mm avstand for å få plass til 2 panelbord på 22mm stykk.
Vindtuken har jeg brettet inn og stiftet inn i åpningen på reglene.
Trengs det noen form for luftesjikt bak panelet som skal settes i åpningen?
Har brukt 28x70 spikerslag på hele fasaden.

Det andre jeg er usikker på er hvordan man gjør overgangen fra panelet som settes i åpningen til innsiden av garasjen. Porten monteres jo egentlig på innerveggen i garasjen, da vil man vel ikke ha gips eller OSB i kontakt med utendørs?

Takk!
 
Hvordan ble det? Jeg har samme funderinger....
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.