Du skal ha formolje men i mangel på det kan du bruke motorolje blandet med diesel og smøre rørene dine eller annen valgfri olje. Ville sikkert fungert med rapsolje også.
Den eksakte mengden er passe, den skal bli tynn men ikke for tynn. Du må teste deg fram, men jeg vil anta at 50-70 olje er passe.
Så er det bare å helle i røret og snurre.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.