D
Har bare fått tak i vanlige papprør, dvs. ikke vokset overflate.

Jeg skal støpe i krypkjelleren og vil etter støpingen fjerne rørene.

Hva bør jeg smøre/behandle innsiden av rørene med?
 
Du skal ha formolje men i mangel på det kan du bruke motorolje blandet med diesel og smøre rørene dine eller annen valgfri olje. Ville sikkert fungert med rapsolje også.
 
D
50/50 diesel motorolje?
 
Den eksakte mengden er passe, den skal bli tynn men ikke for tynn. Du må teste deg fram, men jeg vil anta at 50-70 olje er passe.
Så er det bare å helle i røret og snurre.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.