Hei,
Jeg har en malt betongtrapp på huset mitt som trenger renovering på grunn av noen sprekker osv., men hvordan fjerner jeg den gamle malingen? Jeg har tenkt å male trappen igjen når jeg er ferdig med en vanntett maling, men må jo fjerne den gamle slitte malingen først.

Hilsen Pia
 
Beste måten er å sandblåse den, da får du et bra resultat. Lei et firma, raskt og bra. Dekk nøye til øvrige deler. Lykke til.
 
  • Liker
pajson
  • Laddar…
D DOJ52 skrev:
Beste måten er å sandblåse den, da får du et godt resultat. Ta inn et firma, raskt og bra. Dekk nøye til øvrige deler, lykke til.
Ok takk for svar
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.