Vermilion #1 Huseier · Västernorrland · 643 innlegg 5 jun 2020 kl 13:30 Vermilion Huseier Västernorrland 643 innlegg 5 jun 2020 kl 13:30 #1 Jeg skal bygge en foss og ser på filmer fra youtube. Mange bruker en slags skum for å tette/limme med og jeg lurer på hva det er for skum og hvor jeg kan kjøpe det? Se filmen rundt 5:30. #lim #skum #stein #steiner #fossefall
Jeg skal bygge en foss og ser på filmer fra youtube. Mange bruker en slags skum for å tette/limme med og jeg lurer på hva det er for skum og hvor jeg kan kjøpe det? Se filmen rundt 5:30.
useless #2 Lök. · Gävleborg · 43 667 innlegg 5 jun 2020 kl 13:33 useless Lök. Gävleborg 43.667 innlegg 5 jun 2020 kl 13:33 #2 Steinlim.
Vermilion #3 Huseier · Västernorrland · 643 innlegg 5 jun 2020 kl 15:18 Vermilion Huseier Västernorrland 643 innlegg 5 jun 2020 kl 15:18 #3 Takk, vet du hvor man kan få tak i det der fargen er grå/svart, de jeg har funnet er fogskumsfargede eller rosa som biltema har.
Takk, vet du hvor man kan få tak i det der fargen er grå/svart, de jeg har funnet er fogskumsfargede eller rosa som biltema har.
useless #4 Lök. · Gävleborg · 43 667 innlegg 5 jun 2020 kl 16:14 useless Lök. Gävleborg 43.667 innlegg 5 jun 2020 kl 16:14 #4 Skummet tåler ikke UV-lys og må derfor ikke være synlig, så fargen er en ikke-spørsmål.
Peter2400 #5 Medlem · Västkusten · 5 616 innlegg 5 jun 2020 kl 16:25 Peter2400 Medlem Västkusten 5.616 innlegg 5 jun 2020 kl 16:25 #5 Vermilion skrev: Takk, vet du hvor man kan få tak i det der fargen er grå/svart, de jeg har funnet er fogskumfargede eller rosa som biltema har. https://www.dammbutiken.se/touch-foam-polyuretanskum-svart
Vermilion skrev: Takk, vet du hvor man kan få tak i det der fargen er grå/svart, de jeg har funnet er fogskumfargede eller rosa som biltema har. https://www.dammbutiken.se/touch-foam-polyuretanskum-svart
H Hallerudsbo #6 Verktøyentusiast · Värmland · 3 837 innlegg 5 jun 2020 kl 16:37 Hallerudsbo Verktøyentusiast Värmland 3.837 innlegg 5 jun 2020 kl 16:37 #6 Jeg har kjøpt nesten alt på dammtrivsel.se Stig er veldig hyggelig der og hjelpsom